tröött

Hej alla läsare! Igår kväll så gjorde jag inte så mycket typ lyssnade på musik. Sen så kollade jag på några avsnitt av oth och åt vaniljkesella åh älskar det. Sen så kollade jag på abduction älskar den filmen så mycket och jag älskar taylor lautner ,han är typ världens bästa skådespelare. Sen somnade jag och så vaknade jag vid halv 6. Då så kollade jag på tv. Efter det åkte jag och pappa till donken och åt frukost, Sen åkte vi till sjukhuset och det gick ganska bra så är fett trött för jag sov knappt nåt inatt. Jag kom hem från sjukhuset för en stund sen och då så duschade jag. Nu så ska jag bara ta de lungt och sen ska jag sova lite tror ja, Sen måste jag plugga lite oxå. Puss
Namn: Sofia - Lever drömmen i LA

Var gärna med i veckans blogg på min blogg, kram! :D

2013-09-16 | 12:57:43
URL: http://byfia.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: