Dagen

39 days left<3 
Hej alla läsare! Hoppas ni haft en bra dag, det har jag iallafall haft. Idag vaknade jag vid halv 11 ungefär då gick jag ner och gjorde jag frukost, Sen så fixade jag mig och så åkte jag till centrum med mamma och mormor, Då så gick vi i några affärer köpte ett par jeans från bikbok, Så köpte jag en vinterjacka/höstjacka från gina åh älskar den och sen köpte jag en stickad tröja från hm och så. Om ni vill att jag ska lägga upp bild på de jag köpte så får ni skriva de i en kommentar! Sen åkte vi till mormor och åt lunch, Sen åkte jag hem. När jag kom hem så duschade jag nu så gör jag inget speciellt ska kolla på några avsnitt av oth tror ja. Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: