Dagarna

 Hej alla fina läsare! Har ju knappt bloggat den här veckan men de är för att jag har haft så mycket i skolan men nu så kommer jag blogga som vanligt igen. Iallafall tänkte berätta lite om dagarna som jag inte har bloggat har inte gjort så mycket har typ bara vart med kompisar, Sen har jag haft skola och så har jag pluggat och tränat orkade inte skriva vad jag gjort varje dag för jag har typ gjort samma sak på dagarna. Idag så vaknade jag vid 6 och då så åt jag frukost, Sen fixade jag mig och efter det drog jag till skolan. Sen slutade jag vid 2 och då gick jag hem och kollade på tv. Efter det gjorde jag inget speciellt , Sen åt jag middag och sen typ inget. Nu har jag precis kollat på john tucker must die den var så sjukt bra och killen är ju så snygg asså. Imorn är det fredag också och vi börjar 10 för vi har orientering åh så skönt att vi börjar 10. Puss sov gott!
Namn: Madeleine Jonsson

vilken mysig tröja

2013-10-11 | 12:32:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Namn: Alice

sv: ja själv?

2013-10-11 | 17:25:57
URL: http://alicelindstrom.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: