Grönan

Hej babes! Hoppas ni haft en bra dag , det har jag iallafall haft.Idag hade jag skola och sen gick jag hem så åkte jag och farmor till grönan och så träffade vi våra kusiner åh de va så kul att åka har inte vart där på typ en månad. Vi kom dit klockan 3 tror ja och då så började vi åka , Sen så åt vi middag och efter det fortsatte vi åka. Senaste gången jag var på grönan så såg jag the wanted när dom va på sommarkrysset åh dom var så bra tror nästan alla vet vilka dom är
 
Kvart i 8 så gick vi till tåget och kom hem ungefär vid kanske halv 9 och då så pluggade jag , Sen duschade jag och efter det valde jag kläder tills imorn. Nu så kollar jag lite bloggar och om en stund ska jag sova. Tror inte de blir nåt till inlägg ikväll så godnatt. Sov gott! <3
Namn: ANNA

Bra låt!!

2013-09-13 | 09:09:51
URL: http://nattstad.se/annaaah
Namn: Felicia

Hur lägger man in en låt från spotify till bloggen?

2013-09-14 | 18:51:35
URL: http://keyi.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: