Glömt bort att blogga

Hej alla fina! Förlåt för jag inte har bloggat på några dagar men har glömt bort och inte orkat att blogga men nu kommer jag blogga igen som vanligt.Kan berätta om dagen igår och idag. 
 
Igår så hade jag julavslutning då så kollade vi på film och åt godis haha.Sen fick vi betyg och efter det fick vi jullov åh så skönt att ha jullov. När jag kom hem då kollade jag på film när jag hade kollat på filmen så gick jag ut och gick med mamma. På kvällen så firade jag "julafton" med mamma och mormor & morfar och med kusinerna. Det var jätte kul och fick så fina presenter, Sen så gick jag och la mig. 
Idag vaknade jag vid 10 ungefär då åt jag frukost och när jag hade ätit så fixade jag mig. Sen så hämtade pappa mig och min brorsa så åkte vi hem till honom, Efter en stund så var jag med några kompisar och när jag hade varit med dom så gick jag hem. Då kollade jag typ bara på film och sen så åt jag middag och kollade på fast and furious 6 seriöst dom filmerna är så jävla bra. Nu så kollar jag lite bloggar och tror ja ska kolla på one tree hill. Puss
 
Namn: angelica

Skönt med jullov! :D

2013-12-22 | 00:35:41
URL: http://angelicabengtsson.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: