update

Hej alla fina! Förlåt för min uppdatering dom senaste dagarna men har inte haft nån blogglust och så har jag knappt några läsare men tror de blir bättre uppdatering när skolan börjar och när jag har blogglust. Men tänkte berätta om dom senaste dagarna. 
Torsdag; vaknade klockan 9 och då så fixade jag frukost , sen kollade jag på the great gatsby har velat se den jätte länge så då kollade jag på den och den var jätte bra. Efter det så kollade jag ett avsnitt av gossip girl och sen duschade jag. När jag hade duschat så fixade jag lunch och efter det så åkte vi och handlade, Efter det gick vi ut och gick. Sen så åt vi middag hos mormor och morfar , När vi hade ätit och så åkte vi hem. 
Fredag: När jag hade vaknat så kollade jag på gossip girl och sen efter en stund så fixade jag frukost. Sen åkte jag hem till pappa och så åt jag lunch , Sen gick jag ut och gick. När jag kom hem kollade jag på gossip girl. När jag hade kollat på gg så åt vi middag och sen kollade jag på sista avsnittet av gg och sen kollade jag på prison break älskar den serien<3
Lördag: Igår så gjorde jag inte så mycket och jag orkar inte berätta mer ahhah. 
Så nu har jag berättar va jag gjort dom senaste dagarna som jag inte har bloggat hahahah :) Puss
 
 
Namn: Filippa Wallin

Så fin!
sv: Det var så lite så! Tack så hemskt mycket! Kramar!

2013-08-18 | 20:45:45
URL: http://chippaz.blogg.se/
Namn: Clara Arvidsson

sv: Härligt att höra! det är bra med mig med. Du får ha en fin dag :)

2013-08-19 | 09:38:41
URL: http://aclara.blogg.se
Namn: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas blogglusten kommer tillbaka då:)

2013-08-19 | 15:11:36
URL: http://patriciac.blogg.se
Namn: Ponny Piloter

Hej, fin blogg! Allt bra? :)
Nu har vi från Victoriahavelid.blogg.se & Alvac.webblogg.se börjat blogga vår alldeles nya blogg ihop - PonnyPiloter.blogg.se!
Vi känner inte varandra sedan innan, men har nu bestämt att det är dags. Vi presenterar PONNYPILOTER.BLOGG.SE

Vi är 2 målmedvetna och drivna tjejer som brinner lite extra för hästhoppning & självklart bloggning. På vår blogg kommer du kunna läsa om oss & våra ponnyer's väg upp i eliten och upp mot de allra största klasserna i hoppning. Ni kommer få ta del av en massa roliga saker, som blir allt mer spännande. Ni kommer få läsa om tips, åsikter, få se massa videos & bilder. Ni kommer helt enkelt få följa oss & våra liv på Ponny Piloter.

Vi är inga vanliga ponnyryttare, Vi är Ponny Piloter!

MVH, Alva Cedermark
(Ber om ursäkt ifall du inte tyckte denna kommentaren var nödvändig)

2013-08-19 | 15:12:16
URL: http://ponnypiloter.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: